NİJER'DE 10.000 CFA İLE BİR GÜN GEÇİRMEK!

23 690 Baxış 2,4M
Əyləncə

Bu video konseptimizde bir ülke belirleyip o ülkenin para birimiyle bir gün geçirmeye çalışıyoruz. Yemek yiyor, yerel kıyafetleri deniyor, konaklıyor ve eğleniyoruz. Siz de bu video serimizin devamının gelmesini isterseniz ''Beğeni'' ve ''Abone OL'' tuşlarına basmayı unutmayın. İyi seyirler

Nijer veya resmî adıyla Nijer Cumhuriyeti (Fransızca: République du Niger), Afrika kıtasının batısında bulunan ve denize kıyısı bulunmayan bir parlamenter cumhuriyet ülkesidir. Nijer kuzeyde Cezayir ve Libya, doğuda Çad, güneyde Nijerya ve Benin, batıda ise Burkina Faso ve Mali ile komşu konumundadır. Nijer Cumhuriyeti; Mali, Songhai, Kanem-Bornu ve Sokoto gibi imparatorlukların yer aldığı topraklarda kurulmuştur.

Selamlar arkadaşlar, Kafalar kanalı üyeleri olarak her hafta sizlere bir birinden güzel içerikler çıkartmaya çalışıyoruz. Elimizden geldiğince sizleri mutlu etmek istiyor ve daha profesyonel işlere hep birlikte ulaşmak istiyoruz. Her hafta saat 18:00'da yayınlamaya çalıştığımız bu içerikleri siz değerli takipçilerimizin beğenisine sunuyoruz. Sizlere ne olursa olsun teşekkür ederiz ve bu desteğin yükümlülüğünü bildiğimizi bilmenizi isteriz. Hatalarımız için lütfen bizi yorumlarda ''uygun'' bir dil ile uyarınız. İyi seyirler, like atmayı ve abone olmayı unutmayınız :)
Discord Kanalımıza Katılarak bizlerle fikirlerinizi paylaşabilirsiniz: discord.gg/V3PduMSNd6
Gün Geçirme Videolarımız : azgold.info/plus/PLobVbNmsCgSW8vELyITTpP6Ig9J5FnPXh
Challenge Videolarımız : azgold.info/plus/PLobVbNmsCgSXAaXpryvBt9ZkV-ofPLqG5
Hesap Kimde Videolarımız: azgold.info/plus/PLobVbNmsCgSWh6rXJmbeltnienX_rCSB-
Ayrıcalıklardan yararlanmak için bu kanala katılın:
azgold.info/mate/7Lu-ONZhIM_lvKnZn0F19Qjoin

2.Kanalımıza Abone olmadıysanız olabilirsiniz: azgold.info/mate/1VMIIHO6N1P3raNIuJksBg
Diğer videolarımızı izlemek için tıklayabilirsiniz :
azgold.info/mate/7Lu-ONZhIM_lvKnZn0F19Q
Instagram Hesaplarımız:
Resmi Hesabımız: kafalarresmi
Atakan Özyurt : atakanozyurt
Fatih Yasin : fatihyasinim
Bilal Hancı : bilalhanci
Twitter Hesaplarımız:
fatihyasinim
bilalhanci
atakannozyurt

Şərh

  1. Kafalar
    Kafalar
    14 gün əvvəl

    Çok yakında keyifli videoların geleceği Espor takımımızın kanalına abone olmayı unutmayın ! azgold.info/mate/1VMIIHO6N1P3raNIuJksBg

    1. Dildora Ruzieva
      Dildora Ruzieva
      Gün əvvəl

      0tl ile birgüngeçirmek

    2. Ayşenur Polat
      Ayşenur Polat
      Gün əvvəl

      Abi 2 hafta oldu olacak niye hâlâ video yok saat başı açıp açıp video varmı diye bakıyorum

    3. Günəş
      Günəş
      2 gün əvvəl

      Yaaaaa ben azeriyim 😊 ve sizi seviyom 💙 benim yorumumu Yorum yapdınız sizi seviyom 💙💙💙💙💙💙💙

    4. Nehir Kayar
      Nehir Kayar
      2 gün əvvəl

      @emin ödemiş neye göre acaba ağzını topla

    5. ahmed Kundurac
      ahmed Kundurac
      2 gün əvvəl

      ,,,,,,, ,,,,, x,,,,,, A

  2. Zenci Panda
    Zenci Panda
    Saat əvvəl

    Korona yok mu orada ?

  3. Haşim Bakar
    Haşim Bakar
    Saat əvvəl

    47 dakamı caldınız böyle olmazki kıral vezir falan gelsin yaaa

  4. Tom Fake
    Tom Fake
    2 saat əvvəl

    Başta adam atakanı gazıkladı

  5. Arman Mostafavi
    Arman Mostafavi
    4 saat əvvəl

    serefsiz Fatih

  6. SEYRO GAMİNG
    SEYRO GAMİNG
    4 saat əvvəl

    Kazıklandı diye onların parasını harcatmaya çalışan Atakan🤣🤣🤣🤣

  7. Enes Eray Gülen
    Enes Eray Gülen
    5 saat əvvəl

    Like 5.000 cfa abone 10.000 cfa kafalar lac tane aliyonuz 😅😉

  8. Samet Emre Kaldan
    Samet Emre Kaldan
    5 saat əvvəl

    Fatihin kolyesini adı ne arkadaşlar

    1. SEMANUR SAYISIZ
      SEMANUR SAYISIZ
      44 dəqiqə əvvəl

      Videoda söylüyor ama dakikasını unuttum

  9. MLBB MASHA
    MLBB MASHA
    5 saat əvvəl

    ARKADAŞLAR AZgold AYAZ BEBEK 2 MİLYON İZLENME YAPMAMIZ LAZIM AYAZ BEBEK SMA HASTASI VE İLAÇ ÇOK PAHALI HEDEF İZLENME 2 MİLYON AYAZ BEBEK 90 GÜN ÖMRÜ KALDI ARKADAŞLAR LÜTFEN AYAZ BEBEK YAZIP VİDEOLARI İZLEYİN 2 MİLYON İZLENME BÜYÜK Bİ KATKI SAĞLAYACAK AYAZ'IN AİLESİNE.

  10. MLBB MASHA
    MLBB MASHA
    5 saat əvvəl

    ARKADAŞLAR AZgold AYAZ BEBEK 2 MİLYON İZLENME YAPMAMIZ LAZIM AYAZ BEBEK SMA HASTASI VE İLAÇ ÇOK PAHALI HEDEF İZLENME 2 MİLYON AYAZ BEBEK 90 GÜN ÖMRÜ KALDI ARKADAŞLAR LÜTFEN AYAZ BEBEK YAZIP VİDEOLARI İZLEYİN 2 MİLYON İZLENME BÜYÜK Bİ KATKI SAĞLAYACAK AYAZ'IN AİLESİNE.

  11. Samet Korkutan
    Samet Korkutan
    6 saat əvvəl

    Uşaklar... Sizi baklava yemeğe davet ediyorum sakın gelmemezluk yapmayın

  12. sevinsevvall bayram
    sevinsevvall bayram
    6 saat əvvəl

    18.18. DK ÇOK KOMİK

  13. Enver Darya
    Enver Darya
    6 saat əvvəl

    USD de hesap kimde çekinn

  14. Adem İnan
    Adem İnan
    7 saat əvvəl

    Hayır dersen ölersin gelsin

  15. İstanbuldan Paylaşımlar
    İstanbuldan Paylaşımlar
    7 saat əvvəl

    Ulan Afrikaya mı gitsek.Hem maskeden kurtuluruz hem de güzel içerik yaparız.

  16. MrKeylogger
    MrKeylogger
    8 saat əvvəl

    Reşatla video gelsin

  17. Sedef Iletisim
    Sedef Iletisim
    9 saat əvvəl

    Yeni video saklambaç video olyeyey

  18. BERAT VE MİRACIN ETKİNLİKLERİ
    BERAT VE MİRACIN ETKİNLİKLERİ
    10 saat əvvəl

    Abi size zahmet 1 hafta boyunca hayır dersen ölersin çekermisiniz. 😊

  19. Mert x
    Mert x
    10 saat əvvəl

    işitme engelli mert bal 10.000TL LÜTFEN

  20. Mert x
    Mert x
    10 saat əvvəl

    işitme engelli mert bal 10.000TL LÜTFEN

  21. Alişan Sekman
    Alişan Sekman
    10 saat əvvəl

    Dersi dinlemeyip sizi izliyom

  22. Emin Cubuk
    Emin Cubuk
    10 saat əvvəl

    Şu bilal hanciya kiskirtma gelsin zahmet olmasa oha ilk defa yorumum tuttu hiç olmamıştı

    1. NURSİMA DÜZGÜN
      NURSİMA DÜZGÜN
      6 saat əvvəl

      tek 1 liken var ne seviniyon

  23. Ahmet Ezgin
    Ahmet Ezgin
    13 saat əvvəl

    Ya abi korku eğlence istiyoruz

  24. Kemal AKDEMİR
    Kemal AKDEMİR
    17 saat əvvəl

    1 HAFTA BOYUNCA HAYIR DERSEN OLERSINI BEKLIYORUZ SÖZ SÖZDÜR ....

  25. İbo Keman
    İbo Keman
    17 saat əvvəl

    Abiii kiskirtmaaaa gelsin artikkk yaa

    1. NURSİMA DÜZGÜN
      NURSİMA DÜZGÜN
      6 saat əvvəl

      ayn yaa

  26. Rabia Aydemir
    Rabia Aydemir
    17 saat əvvəl

    Çook çoook eğlenceli bir videoydu 🤌

  27. Tolga Cicek
    Tolga Cicek
    18 saat əvvəl

    Bursa'ya gelin Bomba kışkırtma videosu hazır size Hep kendi aranızda yapıyorsunuz Halktan birine yapında görelim ....!

  28. Aze Gamer Rəvan.!
    Aze Gamer Rəvan.!
    18 saat əvvəl

    Şimdi buraya bir . Koycam ve bu yorum tutacak

  29. Erol İleri
    Erol İleri
    19 saat əvvəl

    Atakan abi boş boş harcama yapıyor

  30. Bornn Too Win
    Bornn Too Win
    20 saat əvvəl

    06.32 Özil forması

  31. Sinem AY
    Sinem AY
    20 saat əvvəl

    Nijer’de korona yok mu?

  32. Damlanaz Salper
    Damlanaz Salper
    20 saat əvvəl

    KIŞKIRTMA GELSİN DİYENLER BURADAMI

  33. Halil Ibrahim Oktas
    Halil Ibrahim Oktas
    20 saat əvvəl

    Video bağcılarda çekilmiş kurgu arkadaşlar inanmayın (!) 😂

  34. Llokman Shabani
    Llokman Shabani
    20 saat əvvəl

    Ben Atakan iym Her yerde dikkat çekerim 😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤙🤙🤙🤙🤙

  35. Cefer Abdullayev
    Cefer Abdullayev
    20 saat əvvəl

    Abi neden hayla vidyo paylasmadiniz kisqidma gelsin lutvennnn

    1. NURSİMA DÜZGÜN
      NURSİMA DÜZGÜN
      6 saat əvvəl

      bugün saat 6 da geliyoo

  36. Mostafa A ALİ
    Mostafa A ALİ
    21 saat əvvəl

    Dikkat ettiniz mi arabaların hepsini üstü kırmuzı🙃

  37. Ege Ab Official
    Ege Ab Official
    21 saat əvvəl

    Korona nerde yaw?

  38. Gülşah Karman
    Gülşah Karman
    21 saat əvvəl

    Atakan persembe yaylasinda panayirda geziyo sanki 😂

  39. Cefer Abdullayev
    Cefer Abdullayev
    21 saat əvvəl

    Yen video Eden Gellar had I Abilene bit kisqidma gelsinn

  40. Enes Polat
    Enes Polat
    22 saat əvvəl

    Ezbircime

  41. Ayşenur Yıldızhan
    Ayşenur Yıldızhan
    22 saat əvvəl

    Hadi hayırlı olsun DEVaklambaç geliyorrrr🎉🎉🎉🎉

  42. Tanyo boss
    Tanyo boss
    22 saat əvvəl

    Abi lutfe dev Saklambac 2 gelirmi Acayip gusel

  43. Suzan Kaya
    Suzan Kaya
    23 saat əvvəl

    Abi niye video atmıyonuz

  44. Berat Dursun
    Berat Dursun
    Gün əvvəl

    video atın aq

  45. Salih
    Salih
    Gün əvvəl

    6:31 Mesut Özil

  46. Salih
    Salih
    Gün əvvəl

    3:55 kazıkladılar 😅

  47. CartoonFılm
    CartoonFılm
    Gün əvvəl

    abonelikten çıkıldıı beğenileri geri almıyorum izlenme artmasın . her cuma vıdeo atmaya basladıgınızda tekrar abone olurum haydi eyvallah .

  48. bra01tan0
    bra01tan0
    Gün əvvəl

    Atakan öyle daha dikkat çekici oldu

  49. WO LF
    WO LF
    Gün əvvəl

    Diyarbakır annelerine destek videosu da çekebilirmisiniz onları ziyaret ederek

  50. Mehmet Başbuğ
    Mehmet Başbuğ
    Gün əvvəl

    La eskiden hep kışkırtma geliyordu parayı buldular deyisdiler

  51. Yahoraen
    Yahoraen
    Gün əvvəl

    Abi katılda özel videolar yaziyo ama yok özel video falan ?

  52. trdfb ee
    trdfb ee
    Gün əvvəl

    BİLAL NEDEN BU KADAR TATLII

  53. Jax Teller
    Jax Teller
    Gün əvvəl

    Afrika'da bile etin kilosu 32 tl :D

  54. MyRules
    MyRules
    Gün əvvəl

    Sevdim beğendim

  55. OYUN DÜNYASI
    OYUN DÜNYASI
    Gün əvvəl

    Fatih kolyende hristiyan sembolu mu var yoksa ben yanlış mı gördüm

  56. Günəş
    Günəş
    Gün əvvəl

    Bilal çok tatlı çok iyi atakan a kola aldı,ordakılara su aldı yaaa💙💙💙💙💙💙💙💙

  57. Enes Gürbulak
    Enes Gürbulak
    Gün əvvəl

    💚

  58. Ibrahim Duran
    Ibrahim Duran
    Gün əvvəl

    Size elbise alcam ama parasını siz verceksiniz 😅😅

  59. baby
    baby
    Gün əvvəl

    Arkadaşlar sma hastası ayaz bebek var gen tedavi olmasına sadece 96 gün kaldı lütfen ayaz bebek için yardım eder misiniz.?

  60. aha aha
    aha aha
    Gün əvvəl

    Gençler namaza kurana dikkat edelim,

    1. aha aha
      aha aha
      Gün əvvəl

      @RossAndyRoss Ross hep eğlence olmuyor Allahı hatırlamak lazım

    2. RossAndyRoss Ross
      RossAndyRoss Ross
      Gün əvvəl

      Aw ne alaka

  61. Özkan Özmen
    Özkan Özmen
    Gün əvvəl

    Turkiyede kendi kendine acilan kapı var mı harbiden 🙃😂

  62. KAOS EFE
    KAOS EFE
    Gün əvvəl

    ABİ BİR hafta boyunca hayır dersen ölersin gelsinnnnn lütfen

  63. Fatma Kargın
    Fatma Kargın
    Gün əvvəl

    Abi artık video atın ya

  64. Egehan yaman
    Egehan yaman
    Gün əvvəl

    Abi Giresundaki Güneşe yardım edip video çekin

  65. Ahmet Serins
    Ahmet Serins
    Gün əvvəl

    25:38 miskin miskin şeöfçelfleldöaçx

  66. Kaan Uysal
    Kaan Uysal
    Gün əvvəl

    Orda korona yok herhalde

  67. Yiğit Yücesoy
    Yiğit Yücesoy
    Gün əvvəl

    Her seferinde aranızda bi para sıkıntısı oluyp bi akıllanamadınız öderken direkt herkes kendi hakkını ödesin

  68. Baris Kaya
    Baris Kaya
    Gün əvvəl

    Orda korana yok mu mk

  69. Fatih Viter Terim
    Fatih Viter Terim
    Gün əvvəl

    mösyöye çok güldüm

  70. samet çetinkaya
    samet çetinkaya
    Gün əvvəl

    4:41 Bilal Habeşi diyor ya shshshsjsjs

  71. Melike Zehra Köse
    Melike Zehra Köse
    Gün əvvəl

    SİZİ ÇOK SEVİYORUM AMA LÜTFEN HER AZgoldRLER GIBI SIZDE DEGISMEYIN

  72. fatih bayındır
    fatih bayındır
    Gün əvvəl

    birertane kız bulaydınız evleneydiniz daha cok hayır işlemiş olrudunuz belki on kişi varsınız on aileye rahat bir şekilde bakabilir egite bilir ülkelerine hayırlı bir evlat yapabilirdiniz illa bizmi söyyeleyim arkadaş :D

  73. Nirvana Osman
    Nirvana Osman
    Gün əvvəl

    Her cuma 6 da video demişsiniz video gelmiyo 1 haftadıd

  74. Cihat Uyar
    Cihat Uyar
    Gün əvvəl

    Atakan hemen yaylamızın reklamını yapmış 😂😂

  75. Cihat Uyar
    Cihat Uyar
    Gün əvvəl

    Fatih çok boş adamsin gerçekten videoyu komik felan yapmıyosun aldığın parayı ver adam gibi insani gıcıklandirma

  76. ONUR
    ONUR
    Gün əvvəl

    Bi tane daha su diyor ya 😁

  77. BeyzaElanur Çekildaş
    BeyzaElanur Çekildaş
    Gün əvvəl

    KAFALAR HİNDİSTANA GİTSİN DİYENLER✋

  78. Mazlum Çiçek
    Mazlum Çiçek
    Gün əvvəl

    Diyarbakıra bekliyoruz diyarbakır

  79. Mustafa Pece
    Mustafa Pece
    Gün əvvəl

    harikasınız ya hele atakan adam ya:D

  80. FROZİ LİTE
    FROZİ LİTE
    Gün əvvəl

    Maske neden takmıyo

  81. Macip Lola
    Macip Lola
    Gün əvvəl

    Corona diye bir sey cok mu o ulkede yoksa onceden mi cekilmis

  82. Feride Kaplan
    Feride Kaplan
    Gün əvvəl

    Abi reşat abi de survivordan şampiyon olup döndüğünde bir yorumlarla şarkı bekliyoruz REŞAT ABİMIZLE❤

  83. Nehir Aydemir
    Nehir Aydemir
    Gün əvvəl

    10 bin sanirim 40 50 TL arasi sanirim umarim yanliş degilimdir

  84. Burak Bilgin
    Burak Bilgin
    Gün əvvəl

    Kafaların nasıl bir araya geldiğinin videosunu yapsanız ya anlatmakla olmaz video ile anlatırsanız çok güzel bir içerik olur ...........@kafalar

  85. Burçak Özer
    Burçak Özer
    Gün əvvəl

    Abi kışkırtma gelsin ya

  86. yigit yandanbasan
    yigit yandanbasan
    Gün əvvəl

    abi kiskirtma gelsin +1

  87. TEAM HERCULES
    TEAM HERCULES
    Gün əvvəl

    0:58 arabalarin neredeyse hepsi ayni ??

  88. sha POYRAZ
    sha POYRAZ
    Gün əvvəl

    ABİ HİÇ VİDEO GELMİYORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

  89. TCNSeZaR
    TCNSeZaR
    Gün əvvəl

    her cuma gelcekti vido bu cuma unuttunuz heralde Parananız Dan Kescem Bunları :D :D

  90. Buğlem nisa'nın annesi
    Buğlem nisa'nın annesi
    Gün əvvəl

    Kafalar 7/24sizi izliyorum efsanesiz Bilal'e fatih çok kafasınız vr anneler gününde yapyığınız davranış çok güzel di

  91. Pubg videos
    Pubg videos
    Gün əvvəl

    Lan siz nasil kasiklandiniz ya.

  92. Oktay Kal
    Oktay Kal
    Gün əvvəl

    Ya abi valla tüm videoları izledim artık yenisini istiyoruz valla hep izliyorum abi ya turkiye nin en iyi kanalı gercekten 🙂💙

  93. Batuhan wild rift ZED
    Batuhan wild rift ZED
    Gün əvvəl

    AZgold kanalimiza desteklerinizi bekliyoruz arkadaşlar

  94. Şükrü Açar
    Şükrü Açar
    Gün əvvəl

    orda covit 19 yokmu? yarın ilk biletle oraya uçuorum🤣🤣😂🤣😂

  95. Yunus Durmuş
    Yunus Durmuş
    Gün əvvəl

    kardeş o kadar para kazanıyorsunuz neden ingilizce ders i almıyorsunuz ?

  96. Gökhan Sivaz
    Gökhan Sivaz
    2 gün əvvəl

    23.09 Arkadaki Kız Erkeğe Diş mi Geçiriyor ?

  97. NARSUKE
    NARSUKE
    2 gün əvvəl

    27:00 sesli güldüm kdfsjngjsdngjkfdnsg

  98. youtubeBERAT
    youtubeBERAT
    2 gün əvvəl

    Orda korana yok galba

  99. Emre Yuksel
    Emre Yuksel
    2 gün əvvəl

    çok kötü ya

  100. CookArtz
    CookArtz
    2 gün əvvəl

    D